Pharmiweb ChannelsAll | PharmaCo | Clinical Research | R&D/BioTech | Sales/Mktg | Healthcare | Recruitment | Pharmacy | Medical Comms

Pharmiweb.com RSS Feed Pharmiweb.com RSS Feeds

Advertising

Solon Eiendom ASA : Endringer i opsjoner for ledende ansatte

Solon Eiendom ASA
Posted on: 24 Jan 18

Solon Eiendom ASA - Endringer i opsjoner for ledende ansatte

(Oslo, Norge, 24. januar 2018) Styret i Solon Eiendom ASA (" Solon" eller " Selskapet" ) har vedtatt en endring av vilkårene for opsjoner tildelt CEO, Andreas Martinussen og CFO, Scott Danielsen. Etter styrets vedtak endres innløsningskurs.

CEO har 750 000 opsjoner i Selskapet som kan utøves i tre transjer:

Transje 1:            CEO kan fra og med 1. mars 2019 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 250 000 aksjer til innløsningskurs NOK 22 per aksje.

Transje 2:            CEO kan fra og med 1. mars 2020 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 250 000 aksjer til innløsningskurs NOK 25 per aksje.

Transje 3:            CEO kan fra og med 1. mars 2021 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 250 000 aksjer til innløsningskurs NOK 28 per aksje.

CFO har 375 000 opsjoner i Selskapet som kan utøves i tre transjer:

Transje 1:            CFO kan fra og med 1. mars 2019 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 125 000 aksjer til innløsningskurs NOK 22 per aksje.

Transje 2:            CFO kan fra og med 1. mars 2020 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 125 000 aksjer til innløsningskurs NOK 25 per aksje.

Transje 3:            CFO kan fra og med 1. mars 2021 til og med 1. mars 2022 tegne inntil 125 000 aksjer til innløsningskurs NOK 28 per aksje.

Hver opsjon er tildelt vederlagsfritt og gir rett til å tegne én aksje i Selskapet. Opsjonene kan innløses helt eller delvis for hver transje og i flere omganger. Opsjonene skal justeres ved enkelte endringer i Selskapets aksjekapital. Opplysningene ovenfor er justert for bla. aksjespleis vedtatt av generalforsamlingen 21. mars 2017.

Andreas Martinussen eier 716.000 aksjer i Solon gjennom John Galt AS. Scott Danielsen eier 25 001 aksjer i Solon.

For ytterligere informasjon kontakt:

Andreas Martinussen, CEO, Solon Eiendom ASA
Tel: +47 400 00 405, email: am@soloneiendom.no

Scott Danielsen, CFO, Solon Eiendom ASA
Tel: +47 952 55 620, email: sd@soloneiendom.no

Om Selskapet

Solon Eiendom ASA er en norsk boligutvikler med fokus på Oslo- og Akershusregionen.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12. SEA20180124_SolonEiendom_Endringer_i_opsjoner

Source: Solon Eiendom ASA via GlobeNewswire
HUG#2163546
GlobeNewswire
globenewswire.com

Last updated on: 25/01/2018

Advertising

PharmiWeb.com is Europe's leading industry-sponsored portal for the Pharmaceutical sector, providing the latest jobs, news, features and events listings.
The information provided on PharmiWeb.com is designed to support, not replace, the relationship that exists between a patient/site visitor and his/her physician.