12-Jan-2021

Samenvatting: Takeda geeft een update van de pijplijn en deelt het doel om de omzet met 50% te verhogen tegen FY2030 op de 39e jaarlijkse J.P. Morgan Healthcare Conference

– Doelstelling om inkomsten van JPY5 biljoen ($ 47 miljard) te behalen in FY20301, wat neerkomt op een groei van 50% ten opzichte van FY2019

– Snelle schuldafbouw op schema om doelstelling van 2x nettoschuld / aangepaste EBITDA binnen de boekjaren 2021 tot 2023 te bereiken

OSAKA, Japan & CAMBRIDGE, Massachusetts--(BUSINESS WIRE)--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502/NYSE: TAK) (“Takeda”) heeft vandaag een update gegeven over de voortgang van zijn voortdurende transformatie en groei tijdens de virtuele 39e jaarlijkse JP Morgan Healthcare-conferentie. President en Chief Executive Officer, Christophe Weber, deelde details over Takeda’s portfolio en pijplijnstrategie en financiële vooruitzichten, inclusief belangrijke programma’s die naar verwachting zullen bijdragen aan de omzetgroei van het bedrijf in het komende decennium.

Media Contacts:
Japanese Media