08-Dec-2021

Samenvatting: Takeda onthult nieuw onderzoek ter verbetering van de patiëntenzorg in hematologie en oncologie tijdens de 63e jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Hematology (ASH)

• Bedrijf presenteert 14 samenvattingen in oncologie en negen in hematologie, met nieuwe inzichten om nieuwe medicijnen vooruit te helpen en zorg binnen bestaande behandelingsparadigma’s te optimaliseren
  • Oncologie-samenvattingen omvatten vroege resultaten van kandidaat-immuno-oncologiepijplijn Modakafusp Alfa (TAK-573) en Subasumstat (TAK-981) die gebruikmaken van het aangeboren immuunsysteem
  • Hematologische samenvattingen omvatten updates over TAK-755, de eerste en enige onderzoekstherapie met rADAMTS13-substitutietherapie in klinische ontwikkeling, die wordt onderzocht in een fase 1-onderzoek naar sikkelcelziekte (SCD) en een fase 3b-onderzoek naar congenitale trombotische trombocytopenische purpura (cTTP)

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan--(BUSINESS WIRE)--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE:4502/NYSE:TAK) (“Takeda”) heeft vandaag aangekondigd dat het in totaal 23 door het bedrijf gesponsorde abstracts zal presenteren tijdens de 63e American Society of Hematology (ASH) jaarlijkse bijeenkomst die van 11 tot 14 december 2021 wordt gehouden in Atlanta, Georgia. Takeda’s nieuwste onderzoek naar hematologische ziekten richt zich op het optimaliseren van patiëntenzorg, terwijl het nieuwe benaderingen bevordert voor patiënten met beperkte of ineffectieve behandelingsopties.

Japanese Media
Ryoko Matsumoto