09-Sep-2022

Samenvatting: Studies tonen de effectiviteit aan van AJOVY®▼ (fremanezumab) voor de behandeling van migraine bij patiënten met comorbide depressie

• Depressie en angst zijn veelvoorkomende comorbiditeiten die worden ervaren door ongeveer de helft van alle patiënten met migraine en worden geassocieerd met meer pijn, invaliditeit en een verminderde kwaliteit van leven
  • Van AJOVY▼(fremanezumab) is aangetoond dat het een effectieve preventieve behandeling tegen migraine is bij een reeks patiënten, waaronder patiënten met depressie en angst

TEL AVIV, Israël--(BUSINESS WIRE)--Teva Pharmaceutical Industries Ltd. kondigt vandaag de resultaten aan van twee onderzoeken gepresenteerd op het Migraine Trust International Symposium (MTIS) in Londen, VK, die de werkzaamheid van AJOVY▼ (fremanezumab) bij migrainepatiënten die ook depressie of angst ervaren. AJOVY▼ (fremanezumab) is geïndiceerd voor de preventie van migraine bij volwassenen met ten minste 4 migrainedagen per maand.

Fiona Cohen, Teva Corporate Communications Europe: +31 6 2008 2545

Last Updated: 09-Sep-2022