02-Nov-2022

Samenvatting: Noramco kondigt indiening en reactivering aan van het geneesmiddelen master dossier voor actief farmaceutisch ingrediënt methylnaltrexon bromide

Maakt gebruik van de uitgebreide ervaring van het bedrijf in de complexe synthese van aan naltrexon gerelateerde producten

Verticaal geïntegreerde aanpak zorgt voor uitzonderlijke beveiliging van de toeleveringsketen

WILMINGTON, Del.--(BUSINESS WIRE)--Noramco, LLC, een toonaangevende Noord-Amerikaanse producent van gereguleerde stoffen en speciale bulk Active Pharmaceutical Ingredients (API’s) voor de farmaceutische sector, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn eerder ingediende Type II Drug Master File ( DMF) aan de Amerikaanse Food en Drug Administration (FDA) voor het actieve farmaceutische bestanddeel methylnaltrexon bromide. Het DMF-nummer is 026528 en de FDA heeft bevestigd dat de DMF weer actief is.

Charya Wickremasinghe, Ph.D.
Brandwidth Solutions