17-Oct-2023

Samenvatting: Fase IV UNITE-studie van Teva toont aan dat AJOVY® (fremanezumab) migraineaanvallen en depressiesymptomen vermindert bij mensen die aan migraine lijden met belangrijke depressieve stoornissen

• Bijna de helft van alle migrainepatiënten ervaren depressie en angst1
  • Gegevens onthuld tijdens het World Congress of Neurology te Montreal, in Canada

TEL AVIV, Israël--(BUSINESS WIRE)--Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (NYSE and TASE: TEVA) kondigde aan dat gegevens uit de UNITE-studie die vandaag op het World Congress of Neurology te Montreal in Canada werden voorgesteld, aantonen dat AJOVY®(fremanezumab) migraineaanvallen en depressiesymptomen vermindert bij migrainepatiënten met belangrijke depressieve stoornissen.

IR

Verenigde Staten